10/16/2019

Ekocuda: wishlista (Warszawa)



hej! ekocudny okres już się zaczął: targi odbyły się w Gdańsku 12-13 października, a przed nami targi w Warszawie (16-17 listopada), na które jak co roku się wybieram :) będzie to już trzecia edycja, która odbedzie się w Centrum Praskim Koneser.

poniższa lista nie jest do końca listą zakupów: niektóre na pewno kupię, niektóre kupię dopiero po zapoznaniu się z formułami i decyzję podejmę na samych targach, a niektórych produktów jestem po prostu ciekawa.

tym razem postawiłam sobie za cel kupienie produktów przede wszystkim w szkle. chcę najbardziej jak się da ograniczyć plastik, a Ekocuda to świetna okazja, by poznać mniejsze, bardziej niszowe marki i manufaktury.



Jan Barba

tej marki niestety nie będzie na Ekocudach, ale ich sklep stacjonarny znajduje się w Warszawie i do niego zamierzam się wybrać na zakupy, więvc podciągnęłam go pod ekocudną wishlistę :)

Gel myjący do twarzy (100 ml / 69 zł)


Peeling enzymatyczny z marokańską glinką (50 ml / 49 zł)



PuroBio

PuroBio poznałam na poprzedniej edycji targów; kupiłam wtedy korektor Sublime w tubce oraz korektor w kredce i z obu produktów jestem bardzo zadowolona, więc chętnie bliżej poznam kilka produktów! 

Eyeliner "On Fleek", pędzelek (3 ml / 44,50 zł)

Baza do powiek (7 ml / 35,50 zł)

Korektor Luminous (3 ml / 44,50 zł)

Puder sypki Silky (5 g / 44,50 zł)



Naturologia

po kupieniu szamponu w kostce od 4 Szpaków mam ochotę na więcej, wybór padł na Naturologię. ten zakup to pewniak, chociaż waham się nad wersją malinową :) 

Szampon w kostce - oczyszczający skrzyp (70 g / 29 zł)



Kwas hialuronowy 1% (30 ml / 17 zł)


ASOA

Asoa to marka, którą na razie słabo znam: jedynie z kremu Odżywcza Goja (kupionego na poprzedniej edycji) oraz hydrolatu Geranium. kupiłam też krem z filtrem, ale na razie nie mam jeszcze wyrobionego zdania. bardzo ciekawią mnie serum i maseczka algowa, więc mocno się nad nimi zastanawiam. Odżywcza Goja wydaje mi się nieco za lekkim krmeme np. na noc, więc mocno rozważam zakup moiniatury Multi MSO.

Serum dla koneserów (30 ml / 41 zł)


Krem Multi MSO miniatura (15 ml / 48 zl)

Krem-maseczka algi morskie (60 ml / 43 zł)


Felicea

nowość tej marki - podkład w szklanym opakowaniu z metalową pompką. jestem ciekawa jego formuły, jednak znalazł się na liście "do sprawdzenia", raczej na 99% go nie kupię (może na kolejnej edycji).

Naturalny podkład (30 ml / 49  zł)


Natural Secrets

na tę markę zwróciłam uwagę, ponieważ ich peelingi są w szklanych, uroczych słoikach. przyznam, że głównym aspektem przekonującym mnie do zakupu jest zapach, który musi być cudowny!

Peeling cukrowy słodkie toffi z orzechem laskowym (250 g / 37 zł)

Senkara

Senkarę znam i bardzo lubię i już od kilku edycji chodzi za mną zakup tego olejku do demakijażu - posiada emulgator, co dla mnie jest bardzo ważne. może tym razem w końcu się skuszę :)

Olejek do twarzy Sweet Dreams (50 ml / 35 zł)

Your Natural Side

hydrolaty tej marki kupuję na każdej edycji targów ij est to zdecydowanie moja ulubiona marka jeśli chodzi o wody kwiatowe. szklane opakowania, dobrej jakości atomizery oraz możliwość dokupienia większej pojemności 200 ml również w szkle! mają ogromny wybór hydrolatów i moim ulubieńcem jest champaka, za którą tęsknię. mam też wielką ochotę na jasmin oraz stosunkową nowość, czyli hydrolat ylang ylang.

Hydrolat Champaka (100 ml / ok. 20 zł)


Hydrolat Jaśmin (100 ml / ok. 25 zł)


Hydrolat Ylang Ylang (100 ml / ok. 20 zł)


Ovium

Wielorazowy płatek innej marki zakupiłam na jednej z poprzednich edycji targów i byłam z niego bardzo zadowolona - jest zwłaszcza bardzo pomocny np. przy zmywaniu maseczek. ostatnio bardzo głośno jest o płatkach Ovium, więc bardzo chcę go wypróbować.

Płatek do demakijażu (12 zł)



Resibo

kończę właśnie drugą tubkę i to powinno mówić samo za siebie! jest to najlepszy balsam do ust jaki kiedykolwiek miałam i nie może go u mnie zabraknąć.

Kojący balsam do ust (10 ml / 39 ml)


Klareko

mam wielką nadzieję, że na targach bedzie dostępna wersja zero waste w papierowym opakowaniu (jeśli nie, to kupię po prostu tę w pudełku). proszek do prania to obecnie chyba jedyny produkt, który w moim domu nie jest dobry składowo, ale po Ekocudach mam nadzieję, że się to zmieni :)

Kolorowy proszek do prania pomarańcza i lawenda (1 kg / 30 zł)
wersja zero waste (jeśli będzie dostępna)


Sylveco

tej marki chyba nie musze nikomu przedstawiać. trochę mi się już przejadła, więc nie zamierzam robić żadnych duzych zakupów - jedynym pewnym zakupem będą pomadki, które zawsze są w przystepnej cenie 5 zł za sztukę.

Kremowy żel pod prysznic (300 ml / 23 zł)

Duetus maseczka do twarzy (10 ml / 6 zł)

Pomadka brzozowa 

i to już ("aż"?) wszystko. ciesze sie, że zdecydowana wiekszość mojej chiejlisty jest w szkle. na pewno nie kupię wszystkiego, ale mam nadzieję, że przynajmniej nie wpadnie nic nadprogramowego.
a jak prezentują sie Wasze wishlisty? a może nie tworzycie takich jadąc na Ekocuda i stawiacie na bardziej spontaniczne zakupy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016
Naturalne kosmetyki i pielęgnacja
, Blogger